§ 1. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem sprzedaży jest Stowarzyszenie Ińskie Lato Filmowe z siedzibą przy ul. Bohaterów Warszawy 38, 73-140 Ińsko, wpisane przez Sąd Rejonowy w Szczecinie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji i Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej pod numerem KRS: 0000238644, NIP: 854-22-61-669, REGON: 320103689, adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@silf.pl (zwane dalej „Organizatorem”).
2. Uczestnik przed zawarciem umowy nabycia biletu lub karnetu jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem. Zakup jest równoważny z akceptacją niniejszego regulaminu.
3. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu, który jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Regulamin określa warunki zakupu karnetów lub biletów, płatności, dostępu do filmów w ramach 51. Ińskiego Lata Filmowego (zwanego dalej „Festiwalem”) oraz składania reklamacji.
§ 2. Sprzedaż karnetów i biletów na projekcje filmowe
1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Festiwalu pod adresem www.ilf.org.pl.
2. Do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Organizatorem i Uczestnikiem dochodzi po potwierdzeniu przez Organizatora otrzymania i przyjęcia do realizacji zamówienia.
3. Uczestnik zobowiązany jest opłacić zakup karnetu przelewem tradycyjnym lub elektronicznym w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia: Stowarzyszenie Ińskie Lato Filmowe z siedzibą przy ul. Bohaterów Warszawy 38, 73-140 Ińsko, Bank Spółdzielczy w Goleniowie, nr konta: 16 9375 1041 5507 4258 2000 0010
4. W tytule przelewu należy podać imiona i nazwiska Uczestników, na których zostało złożone zamówienie.
5. Momentem zapłaty jest moment wpłynięcia kwoty na konto Organizatora.
6. Ceny podane są w polskich złotych i są cenami brutto.
7. Karnet upoważnia do obejrzenia dowolnej ilości filmów podczas Festiwalu oraz towarzyszących mu wydarzeń w miarę dostępności miejsc.
8. Sprzedaż karnetów odbywa się od dnia 10.06.2024, jest ograniczona i trwa do wyczerpania puli karnetów określonej przez Organizatora.
9. Dostępność poszczególnych filmów może być ograniczona konkretną godziną seansu, limitem miejsc na sali oraz umowami z dystrybutorami.
10. Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży biletów lub karnetów w każdej chwili, bez podania przyczyn.
11. Wszelkie problemy, w tym techniczne można zgłaszać Organizatorowi poprzez maila: biuro@silf.pl.
12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu bądź zakłócony dostęp do pokazów spowodowany okolicznościami, na które Organizator nie ponosi odpowiedzialności.
§ 3. Postanowienia końcowe
1. Wszelkie reklamacje dotyczące nabycia biletu lub karnetu, Uczestnik może składać w formie pisemnej, za pomocą listu poleconego na adres Organizatora lub elektronicznie na adres biuro@silf.pl. Reklamacja musi zawierać imię, nazwisko, adres pocztowy oraz adres e-mail Uczestnika. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Organizatora.
2. Do umowy nabycia karnetu lub biletu zawartej między Organizatorem a Uczestnikiem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu w wersji obowiązującej w dniu zawarcia tej umowy.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w momencie ich ogłoszenia na stronie Organizatora lub w jego profilach na kanałach społecznościowych.
5. Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Konsument może: (1) zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej; lub (2) wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej.
6. Kontakt z Organizatorem możliwy jest:
a) drogą pocztową na adres Organizatora,
b) za pomocą poczty e-mail: biuro@silf.pl.
7. Administratorem danych osobowych pozyskanych w związku ze sprzedażą karnetów i biletów jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do zrealizowania usługi sprzedaży karnetów i biletów oraz ich weryfikacji podczas wydarzenia. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych reguluje polityka prywatności.